Často kladené dotazy

ZASÍLÁTE ZBOŽÍ NA SLOVENSKO A JAKÉ JSOU PODMÍNKY?

Ano zasíláme, zboží nám na Slovensku doručuje kurýrní služba UPS. Doba doručení je zpravidla 3 – 5 prac. dní. Cena dopravy je stejně jako doprava po ČR zdarma.

JAK ZJISTIT, ZDA JE VÝROBEK SKLADEM?

Každý výrobek na našich webových stránkách je i skladem. V případě jakéhokoliv problému z Vaší objednávku Vás budeme neprodleně kontaktovat.

KDYŽ SI VLOŽÍM ZBOŽÍ DO KOŠÍKU, ZAREZERVUJE SE MI?

Ve chvíli, kdy máte zboží v košíku, tak není rezervované. "Vaše" je až ve chvíli, kdy dokončíte objednávku. Doporučujeme proto objednávku vždy dokončit.

POKUD JE ZBOŽÍ MOMENTÁLNĚ NEDOSTUPNÉ NEBO VYPRODANÉ, BUDETE HO JEŠTĚ MÍT?

Veškeré vyprodané zboží se snažíme doobjednat. Naše nabídka se ale skládá z módních produktů, které výrobci každou sezónu obměňují podle aktuálních trendů. Proto se může stát, že se daný produkt v naší nabídce již neobjeví. Pokud chcete, můžete si jeho dostupnost ověřit na info@ikabelka.cz

MOHU ZADÁVAT OBJEDNÁVKY PROSTŘEDNICTVÍM E-MAILU NEBO TELEFONICKY?

Ano na tel. čísle 733 43 50 40 a nebo na e-mailu: info@ikabelka.cz

JE MOŽNÉ PROVÉST ZMĚNY V OBJEDNÁVCE, NEBO VE ZPŮSOBU PLATBY?

Ano na tel. čísle 733 43 50 40 a nebo na e-mailu: info@ikabelka.cz

JAK DLOUHO TRVÁ EXPEDICE ZÁSILKY?

V případě platby na dobírku je se zpravidla snažíme veškeré zboží vyexpedovat do 2 prac. Dní. Nejpozději do 5 dnů bude Váš balíček předán dopravci. V případě platby převodem, se prodlužuje čas dodání zboží o dobu, než je Vaše platba připsána na náš účet. U doruční zboží na Slovensko je doba expedice 2-5 dní. Čas vyřizování objednávek nezahrnuje soboty, neděle a státní svátky.

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ PŘÍJDE BALÍČEK A OBAL JE POŠKOZENÝ?

Balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište namístě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat.

Po sepsání nás prosím ihned kontaktujte na tel. čísle 733 43 50 40 a nebo na e-mailu: info@ikabelka.cz. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží.

PLATÍM POŠTOVNÉ, KDYŽ POSÍLÁM ZBOŽÍ NA REKLAMACI?

Pokud zašlete reklamované zboží na své náklady a bude Vaše reklamace oprávněná, budou Vám veškeré náklady vynaložené na přepravu reklamovaného zboží vráceny.

Zpět do obchodu